• Kompetence - Loyalitetsoptimering
    Loyalitetsoptimering

    Loyalitetsoptimering hos Winholistic

Loyalitetsoptimering

Vi tager udgangspunkt i en anderledes og langt mere holistisk tilgang til loyalitetsudvikling og implementeringen af en kundefokuseret adfærd i hvert eneste touch point med kunderne. For os handler det nemlig ikke kun om hvad, der skal gøres, men i ligeså høj grad hvorfor og HVORDAN.

Vores enorme erfaringer kommer ikke kun fra vores kunder, eller seminarer, artikler og bøger. De er i høj grad også høstet gennem mange års hands on arbejde fra forskellige jobs, som eksempelvis salgs- og marketingansvarlig i nationale og internationale virksomheder. Vi ved derfor, hvad det vil sige, at have hånden på kogepladen. Det kræver determination og passion at lykkes med loyalitetsarbejdet, både det interne og eksterne.
Vi tror på, at loyalitetsarbejdet er som en trebenet malkestol. Ikke så brugbar - uden et eller to af sine ben. Netop derfor arbejder vi blandt andet efter nedenstående model, når vi hjæler vores kunder med at blive endnu mere loyalitetsskabende.

Loyalty Management

Den eneste måde, hvorpå du kan købe dig til loyalitet, er ved at anskaffe dig en hund. Loyalitet mellem mennesker er nemlig ikke noget, man kan købe, det er noget man gør sig fortjent til over tid.
 Uanset om det gælder om at skaffe, fastholde eller udvikle loyale kunder eller medarbejdere, ligger succesen gemt i en holistisk tilgang til hele loyalitetsaspektet.
Derfor skal den rette strategi og det helt rigtige mindset sammen skabe fundamentet for en kundefokuseret kultur, der sikrer at alle tænker udefra og ind frem for det modsatte.
Når denne kombineres med unik viden og indsigt, skabes vilje, viden og vaner, som ender med, at blive loyalitetsvirus der smitter alt og alle.
Det er således adfærdsændringer, der bringer den gode strategi og konceptualisering i hus – ikke smarte kampagner og gyldne løfter, der ikke kan holdes.

Undersøgelser viser, at loyale medarbejdere i gennemsnit skaber 2,7 gange mere bundlinje til firmaet og loyale kunder i gennemsnit er 2,6 gange mere værd end dem der er det modsatte – behøver vi sige mere?

Feedback Management

Man får hvad man måler, så hvis man måler på loyalitet får man det – måske. Det handler om at lytte og lære og én måling er altid bedre end ingen. Ligeså har fakta det med at ødelægge enhver diskussion, og helt sikkert overtrumfer de altid ethvert gæt. Når det er sagt, er tal og målinger ikke mere værd end det de bliver brugt til. Hvis du blot stiller dig op på badevægten og konstaterer, at tallet er for højt, ændrer det sig næppe ret meget til næste gang, du laver samme måling. Således skal enhver måling intern og ekstern systematiseres og synliggøres og forventningsgabet skal lukkes på baggrund af den nyvundne viden. Adfærd, strukturer, processer, service, dialog, pleje….. skal måske ændres? Hvis ikke det man måler, er noget man har tænkt sig at gøre noget ved alligevel, så lad være med at gøre det – det er i bedste fald spild af tid og penge.

Husk på, at når nogen ikke svarer på det, du spørger om – ligger der et svar i det også!

Experience Management

Oplevelser er det, kunderne vurderer os på. For at skabe ultimative oplevelser kræver det, at du forstår kunderejsen til bunds. Hvor møder kunderne os, og hvilke touch points lever op til de forventninger der er. Det handler ikke om at give kunderne mere end de forventer, det gælder om at møde deres forventninger og så skabe peaks og afslutning, der bliver husket. Uanset om det sker ved kvalitetive eller kvantitative metoder, workshops, paneler, mistery shopping, benchmark eller lignende, handler det i sidste ende om at styrke loyaliteten og profitabiliteten i hvert eneste kontaktpunkt med kunden.

Nyheder

The Loyalty Virus

Loyalitetsekspert og CEO Peter Winther er forfatter til den anmelderroste bog ”The Loyalty Virus”, der handler om spredning af loyalitetsvirus.

Køb bogen her

Bøger horisontalt lav opløsning

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsvideo

Holistic Experience™ bygger på troen på, at et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omliggende samfund sikrer virksomheden vedvarende succes.

Hold mig opdateret

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes med nyheder, tilbud og inspiration fra Winholistic ApS via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms. Jeg kan selvfølgelig altid framelde mig igen. Læs mere

Når du giver os din mailadresse og telefonnummer siger du ja til, at Winholistic ApS fremover må kontakte dig via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms med nyheder, konkurrencer, dataindsamling, gode råd og tilbud om personlig udvikling, kurser og konsulentydelser.

Dine oplysninger bruges til at give dig anbefalinger og tilbud, der passer til dig.

Du vil kun blive kontaktet af Winholistic ApS, aldrig fra samarbejdspartnere, og vi videregiver ikke din e-mail-adresse til nogen. Undertiden vil vi sende dig relevante tilbud fra vores samarbejdspartnere (som løbende opdateres) se opdateret liste her.

Du accepterer at dine oplysninger behandles automatisk til brug for markedsføring, profilering og lignende.

Du kan ligeledes til enhver tid få rettet eller tilbagekaldt din profil eller lignende ved skriftlig henvendelse til info@winholistic.dk eller ved at sende et brev til Winholistic ApS, Borupvang 3, 2750 Ballerup, CVR nr. 32142532.

Tilmeld nyhedsbrev

Kontakt os

kort


Borupvang 3, 2750 Ballerup

+45 53 38 34 00

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.