• Kursus
    kurser

    Udvikling og Uddannelse

Kundefokus og NPS Masterclass

varighed 2 dage.

Med et øget fokus på kunderne, er det vigtigt at hele organisationen, og i kaskadens hellige navn, først og fremmest ledelsen, kender deres rolle i forhold til disse. Der fokuseres på, hvordan strategien kan overføres til kunderejsen og ledelsens rolle i at realisere strategien og samtidig skabe forbedret CEM. Kortlægning af kunderejsen og ledelsens rolle i relation til denne, medarbejderne og kunderne vil blive omdrejningspunktet for at finde ind til, HVORDAN alle parter bliver mere loyale. Ligeledes stilles der skarpt på, hvad det er, der SKAL og bare IKKE må ske, i det daglige, fordi det skræmmer kunderne og medarbejdere væk. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, gruppearbejde, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • Strategiske tolkninger og stillingtagen til loyalitetsbegrebet herunder KPI´er, ressourcer, metoder m.m.
  • Udvikling af persona på fremtidens ultimativt kundefokuserede leder/medarbejder.
  • Kunderejsen fra strategi til daglig drift – kortlægning og væsentlige interaktionspunkter.
  • De 5 vigtigste overordnede forventninger til ledelsen – fra kunderne og medarbejderne.
  • Hvor i Customer Journey/kunderejsen er ledelsen, og hvilken rolle spiller de.
  • De 3-5 vigtigste kundeforventninger til ledelsens og medarbejdernes del af kunderejsen.
  • Hvad er de 3 vigtigste ting lederen skal gøre i sit job, for at skabe loyale kunder for virksomheden.
  • De 3 ”hændelser” der bare ikke må ske i forbindelse med lederens job fordi det risikere at nedbryde loyaliteten til virksomheden?
  • Udarbejdelse af RIKKE for det videre forløb.
Pris 10.800 kr. ex moms pr. deltager
Loyalitet 2 dg Masterclass

Kunder

Kunde Cases

Winholistic hjælper stort pengeinstitut med at blive excellente
Hvad gør man når alt går fantastisk og man bare gerne vil videre?
Man beder naturligvis Winholistic om at hjælpe til med at gå fra at være fantastisk til Excellent.

Se kundeudtalelser

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsfolder

Se hvad vi kan tilbyde.

folder

Hold mig opdateret

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes med nyheder, tilbud og inspiration fra Winholistic ApS via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms. Jeg kan selvfølgelig altid framelde mig igen. Læs mere

Når du giver os din mailadresse og telefonnummer siger du ja til, at Winholistic ApS fremover må kontakte dig via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms med nyheder, konkurrencer, dataindsamling, gode råd og tilbud om personlig udvikling, kurser og konsulentydelser.

Dine oplysninger bruges til at give dig anbefalinger og tilbud, der passer til dig.

Du vil kun blive kontaktet af Winholistic ApS, aldrig fra samarbejdspartnere, og vi videregiver ikke din e-mail-adresse til nogen. Undertiden vil vi sende dig relevante tilbud fra vores samarbejdspartnere (som løbende opdateres) se opdateret liste her.

Du accepterer at dine oplysninger behandles automatisk til brug for markedsføring, profilering og lignende.

Du kan ligeledes til enhver tid få rettet eller tilbagekaldt din profil eller lignende ved skriftlig henvendelse til info@winholistic.dk eller ved at sende et brev til Winholistic ApS, Borupvang 3, 2750 Ballerup, CVR nr. 32142532.

Tilmeld nyhedsbrev

Kontakt os

kort


Borupvang 3, 2750 Ballerup

+45 53 38 34 00

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

OBS! Denne side bruger cookies og lignende teknologier.
Hvis du ikke ændrer browserindstillingerne, accepterer du det. Læs mere

Jeg accepterer