• Kursus
    kurser

    Udvikling og Uddannelse

Kundefokus & NPS

varighed 1 dag

Med et øget fokus på kunderne er det vigtigt, at hele organisationen kender deres rolle i forhold til disse. Der fokuseres på kunderejsen og den enkelte deltagers rolle i denne. Hvad er det der skal til, for at kunderne bliver mere loyale, og hvad er det der bare IKKE må ske, i det daglige, fordi det skræmmer kunderne væk. Disse og mange andre spørgsmål forsøger vi sammen med deltagerne at få besvaret igennem denne workshop. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, gruppearbejde, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • De 5 vigtigste overordnede forventninger til medarbejderne.
  • Hvor i Customer Journey/kunderejsen befinder den enkelte medarbejder sig?
  • De 3-5 vigtigste kundeforventninger til den enkeltes del af kunderejsen.
  • Hvad er de 3 vigtigste ting den enkelte medarbejder skal gøre i sit job, for at skabe loyale kunder for virksomheden?
  • De 3 ”hændelser” der bare ikke må ske i forbindelse med medarbejderens job fordi det risikerer at nedbryde loyaliteten til virksomheden?
Loyalitet Boeger i en stak

Nyheder

The Loyalty Virus

Loyalitetsekspert og CEO Peter Winther er forfatter til den anmelderroste bog ”The Loyalty Virus”, der handler om spredning af loyalitetsvirus.

Køb bogen her

Bøger horisontalt lav opløsning

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsvideo

Holistic Experience™ bygger på troen på, at et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omliggende samfund sikrer virksomheden vedvarende succes.

Hold mig opdateret

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes med nyheder, tilbud og inspiration fra Winholistic ApS via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms. Jeg kan selvfølgelig altid framelde mig igen. Læs mere

Når du giver os din mailadresse og telefonnummer siger du ja til, at Winholistic ApS fremover må kontakte dig via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms med nyheder, konkurrencer, dataindsamling, gode råd og tilbud om personlig udvikling, kurser og konsulentydelser.

Dine oplysninger bruges til at give dig anbefalinger og tilbud, der passer til dig.

Du vil kun blive kontaktet af Winholistic ApS, aldrig fra samarbejdspartnere, og vi videregiver ikke din e-mail-adresse til nogen. Undertiden vil vi sende dig relevante tilbud fra vores samarbejdspartnere (som løbende opdateres) se opdateret liste her.

Du accepterer at dine oplysninger behandles automatisk til brug for markedsføring, profilering og lignende.

Du kan ligeledes til enhver tid få rettet eller tilbagekaldt din profil eller lignende ved skriftlig henvendelse til info@winholistic.dk eller ved at sende et brev til Winholistic ApS, Borupvang 3, 2750 Ballerup, CVR nr. 32142532.

Tilmeld nyhedsbrev

Kontakt os

kort


Borupvang 3, 2750 Ballerup

+45 53 38 34 00

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.