varighed 1 dag
Med et øget fokus på kunderne er det vigtigt, at hele organisationen kender deres rolle i forhold til disse. Der fokuseres på kunderejsen og den enkelte deltagers rolle i denne. Hvad er det der skal til, for at kunderne bliver mere loyale, og hvad er det der bare IKKE må ske, i det daglige, fordi det skræmmer kunderne væk. Disse og mange andre spørgsmål forsøger vi sammen med deltagerne at få besvaret igennem denne workshop. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, gruppearbejde, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.
Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:
- De 5 vigtigste overordnede forventninger til medarbejderne.
- Hvor i Customer Journey/kunderejsen befinder den enkelte medarbejder sig?
- De 3-5 vigtigste kundeforventninger til den enkeltes del af kunderejsen.
- Hvad er de 3 vigtigste ting den enkelte medarbejder skal gøre i sit job, for at skabe loyale kunder for virksomheden?
- De 3 ”hændelser” der bare ikke må ske i forbindelse med medarbejderens job fordi det risikerer at nedbryde loyaliteten til virksomheden?