varighed 1 dag
Vi er alle sælgere, hvad enten det er i relation til produkter, koncepter, tanker, idéer eller vores budskaber. Vi sælger hver eneste dag til vores kunder, kollegaer, chefen, manden, børnene eller hustruen derhjemme. Når alt kommer til alt, handler det om at være excellent til at sælge sit budskab! Derfor er det vigtigt at kende de grundlæggende værktøjer og teknikker inden for salgsteknik. Deltagerne vil opleve et intensivt forløb, hvor vi berører relevante og afgørende elementer, der kan gøre en positiv forskel på ethvert salg – også kryds- og mersalg. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, træning med feedback, gruppearbejde, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.
Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:
- Lære professionelle salgsteknikker at kende.
- Få kendskab til EFUIA, BALA m.m. og arbejde med disse for nøgleprodukter/services.
- Få kendskab til værdikædeanalyser og nøglekundestrategier.
- Få input til spørgeteknik som supplement til blot at argumentere.
- At kunne bevare roen og undgå uhensigtsmæssige reaktioner i salgssituationen.
