Varighed 1 dag
Virksomheder der giver excellente kundeoplevelser, får kunder der er op til 14 gange mere værd og øger deres indtægter næsten 10% mere end deres konkurrenter.
Få værktøjer, der skaber loyalitet og viden om hvordan der kan kapitaliseres mest muligt på denne, og hvordan den medvirker til skabelsen af optimal fremtidig vækst. Samt hvordan du omsætter de lærte teorier og værktøjer til praksis
- Bliv inspireret og udfordret på egen opfattelse af, hvad loyalitet er, hvordan den skabes og hvorfor det skaber vækst at gøre det rigtige rigtigt. Kunderne skal udvikles og fastholdes, så de ikke alene er loyale kunder af holdning, men også i handling.
- Find frem til den rigtige strategi, med medarbejderne i centrum af kundeloyalitetsdannelsen, og en tilpasning af adfærden i forhold til det, kunderne fortæller om deres oplevelser
- Få perspektiveret egne udfordringer, i forhold virksomhedens fremtidige loyalitetsarbejde.
- Find ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeloyalitet.
- Bliv inspireret til hvordan der kan arbejdes med NPS2, samt hvordan man laver closed loop både internt og eksternt i de enkelte touchpoints i virksomheden.
- Få dokumenteret processen, så der kan sikres efterfølgende implementering.
- Bliv inspireret til at tænke udefra og ind - og skabe forbedringer indefra og ud.