Employee Experience
Hire for attitude – educate for skills
Arbejdsglæde, loyalitet og tilfredshed er nøgleord, når virksomheden ønsker at skabe ekstraordinære resultater.
Arbejdsglæde skaber loyale medarbejdere, der i gennemsnit bidrager med 2,7 gange højere bundlinje til firmaet. Ligeledes er tilfredse medarbejdere 12% mere effektive end de utilfredse.
Derfor er det afgørende nødvendigt at ansætte, udvikle og fastholde medarbejdere med de rigtige faglige-, personlige- og adfærdsmæssige kompetencer.
Udnyt vores mere end 25-års ledelseserfaring og psykologiske indsigt til at skabe vilje, viden og kunnen hos såvel ledelse som medarbejdere.
Opnå et optimalt fælles ejerskab af strategien gennem medarbejderinddragelse.
Adfærdsprofilering og hjælp til skabelsen af et fælles sprog, hensigtsmæssig adfærdog en åben feedback-kultur sikrer ultimativ arbejdsglæde. Alt sammen noget, der bidrager til loyalitet og tilfredshed, der smitter alle, både internt og eksternt.
Customer Experience
If we don't take care of our customers someone else will
Virksomheder der giver excellente kundeoplevelser, får kunder der er op til 14 gange mere værd og øger deres indtægter næsten 10% mere end deres konkurrenter.
Derfor er det ikke nok at skaffe nye kunder. De skal udvikles og fastholdes, så de ikke alene er loyale kunder af holdning, men også i handling.
Med udgangspunkt i kundefokus og strategisk indsigt, skal virksomheden indfri kundernes forventninger og opbygge vedvarende relationer på kunderejsen. Her er det vigtigt med en relevant dialog, hvor kundesvar udmønter sig i handling. For når noget skal ændres, skal nogen ændre sig.
Drag fordel af vores årelange viden og erfaringer inden for loyalitet, salg og marketing, kombineret med unik indsigt i kundeadfærd.
En stærkt funderet strategi, baseret på kunde- og markedsindsigt, skal forankres i målrettet loyalitetsarbejde til gavn for kunderne og virksomheden.
Kombinér eventuelt disse områder med kontinuerlige loyalitetsmålinger for at skabe et solidt afsæt for virksomhedens fremtidige resultater.
Society Experience
Be the change you want to see in the world
Når virksomheden ønsker at skabe holistiske resultater, er den nødt til at have det omkringliggende samfund for øje!
Alt det som virksomheden ikke har direkte indflydelse på, kalder vi SX. Det er helt afgørende, hvor gode relationer der er til fx tidligere og kommende kunder/medarbejdere, aktionærer, konkurrenter, samarbejdspartnere, velgørende organisationer, pressen. Alle disse påvirker nemlig i høj grad det image og resultat virksomheden har nu og i fremtiden.
Når virksomheden skal fremtidssikres, skal der sørges for, at det der leveres, svarer til de forventninger, virksomheden har stillet omverdenen i udsigt.
Vi har specialiseret os i at hjælpe vores kunder med at tiltrække nye kunder og medarbejdere, samt sikre optimale og vedvarende relationer og image. Det sker bl.a. gennem disruption og innovation. Derved skabes det bedst mulige grundlag for kontinuerlig succes.
Holistic Results
Big results require big ambitions
Få et helhedsorienteret syn der, gennem læring og innovation, skaber synergi. Der opnås indgående viden om, hvilke indsatser der skaber hvilke resultater. Succeser kan dermed hurtigt kopieres, og det modsatte effektivt elimineres. På den måde bliver 2+2 hurtigt 5 eller mere. Der skabes med andre ord et solidt fundament for målrettede indsatser og excellente resultater.
Resultatet af vores fælles arbejde bliver glade og loyale medarbejdere, der gennem deres professionelle indsats skaber glade og loyale kunder og et godt image. Det sikrer øget indtjening og mulighed for forretningsudvikling, hvilket tiltrækker endnu flere glade og loyale kunder og helt sikkert også de helt rigtige medarbejdere.