• Model ROI

    Vind ved at være holistisk

    HEM
  • EX
    EX

    Employee Experience

    Loyale medarbejdere skaber i gennemsnit
    2,7 gange højere bundlinje

    Vind ved at være holistisk

  • CX
    CX

    Customer Experience

    Excellente kundeoplevelser gør kunderne
    op til 14 gange mere værd

    Vind ved at være holistisk

  • SX
    SX

    Society Experience

    Det omliggende samfund har stor indflydelse på virksomhedens resultater

    Vind ved at være holistisk

  • ROI
    ROI

    Holistic Results

    Vi skaber sammen excellente medarbejder-, kunde-, samfunds- og virksomhedsresultater

    Vind ved at være holistisk

Holistic Experience Management

EX blue NY

Employee Experience
Vi hjælper med intern spredning af loyalitetsvirus bl.a. gennem analyse, ledelses-, medarbejder-, kultur-, strategi- og loyalitetsopbygning samt læring og innovation

Læs mere

CX blue NY

Customer Experience
Spredning af loyalitetsvirus i forhold til virksomhedens kunder sker bl.a. gennem hjælp til analyser, strategi-, kunde-, relations-, marketing-, salgs- og loyalitetsudvikling samt læring og innovation

Læs mere

SX blue NY

Society Experience
Vi bidrager til optimal spredning af loyalitetsvirus til det omliggende samfund bl.a. via innovation, analyse, akkvisition, strategi-, produkt-, image- og loyalitetsopbygning samt læring og innovation

Læs mere

ROI blue NY

Holistic Results
Vi skaber sammen med vores kunder excellente medarbejder-, kunde-, samfunds- og virksomhedsresultater samt løbende læring og innovation

Læs mere

Holistic ExperienceTM - Filosofi

Holistic Experience tager afsæt i en Holistic Experience Management-strategi. En strategi der bygger på troen på at et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omliggende samfund, sikrer virksomheden vedvarende succes.

Kulturen og lederskabet skal understøtte strategien, ligesom de underliggende systemer og systematikker gør det. Gennem indsigt og opsamling af viden, samt engagement og involvering af såvel kunder som medarbejdere, skabes ægte dialog og sammenhængskraft såvel internt som eksternt. Kombineret med løbende innovation sikres fremtidsperspektivet, så virksomheden kontinuerligt forbliver relevant og interessant for medarbejdere, kunder og marked.

Gennem et samarbejde med Winholistic ApS, opnår virksomheden mulighed for excellent mestring af de forskellige discipliner. Noget der afstedkommer glade og loyale medarbejdere. Gennem deres professionelle indsats skabes glade og loyale kunder og et godt image i det omliggende samfund. Dette sikrer øget indtjening og mulighed for forretningsudvikling, hvilket tiltrækker endnu flere glade og loyale kunder - og helt sikkert også de helt rigtige medarbejdere.

Der er kun ét bogstav, men en verden til forskel på at LAVE noget og LEVE det både internt og eksternt. Det er det sidste der skaber resultater!

Læs mere

HE model DK

Services

Holistisk værktøjskasse
One size doesn’t fit everybody

Til højre er eksempler på, hvad vi konkret kan tilbyde i relation til at skabe forretningsudvikling og øget indtjening.

Ingen præfabrikerede facitlister, kun skræddersyede løsninger, der giver individuelle holistiske resultater.

Gå til services

Wordcloud samlet NY med pokal

Udvikling og uddannelser

Winholistic giver medarbejdere, ledere, chefer og direktører, muligheden for at deltage på forskellige kurser som afholdes i vores åbne akademi. Som deltager får du en unik mulighed for at dygtiggøre dig personligt og fagligt – og derved give både dig og din virksomhed et kompetenceløft.

Alle kurser og uddannelser i kursuskataloget kan også skræddersys til præcis din virksomhed, afdeling eller teams ønsker og behov – se det fulde katalog.

Certification

Skil dig ud fra mængden ved at opnå titlen Certified Holistic Experience ManagementTM Associate, der er anerkendt som et internationalt kvalitetsstempel indenfor Holistic Experience ManagementTM.

Certification

Diploma Classes

For professionelle der ønsker at gøre viden til kompetencer og få papir på disse inden for enten Employee Experience eller Customer Experience.

Employee Experience

Customer Experience

Master Classes

For professionelle der er mest interesseret i teorierne og værktøjskassen til ét af de tre områder i Holistic Experience ManagementTM

Employee Experience

Customer Experience

Society Experience

WinMastering Leadership

For professionelle ledere der gerne vil have teorierne på plads, og muligheden for at afprøve masser af relevante ledelsesværktøjer, med henblik på at blive en endnu mere kompetent og fremtidssikret leder.

WinMastering Leadership

Nyheder

The Loyalty Virus

Loyalitetsekspert og CEO Peter Winther er forfatter til den anmelderroste bog ”The Loyalty Virus”, der handler om spredning af loyalitetsvirus.

Køb bogen her

Bøger horisontalt lav opløsning

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsvideo

Holistic Experience™ bygger på troen på, at et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omliggende samfund sikrer virksomheden vedvarende succes.

Hold mig opdateret

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes med nyheder, tilbud og inspiration fra Winholistic ApS via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms. Jeg kan selvfølgelig altid framelde mig igen. Læs mere

Når du giver os din mailadresse og telefonnummer siger du ja til, at Winholistic ApS fremover må kontakte dig via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms med nyheder, konkurrencer, dataindsamling, gode råd og tilbud om personlig udvikling, kurser og konsulentydelser.

Dine oplysninger bruges til at give dig anbefalinger og tilbud, der passer til dig.

Du vil kun blive kontaktet af Winholistic ApS, aldrig fra samarbejdspartnere, og vi videregiver ikke din e-mail-adresse til nogen. Undertiden vil vi sende dig relevante tilbud fra vores samarbejdspartnere (som løbende opdateres) se opdateret liste her.

Du accepterer at dine oplysninger behandles automatisk til brug for markedsføring, profilering og lignende.

Du kan ligeledes til enhver tid få rettet eller tilbagekaldt din profil eller lignende ved skriftlig henvendelse til info@winholistic.dk eller ved at sende et brev til Winholistic ApS, Borupvang 3, 2750 Ballerup, CVR nr. 32142532.

Tilmeld nyhedsbrev

Kunder

Winholistic hjælper stort pengeinstitut med at blive excellente
Hvad gør man når alt går fantastisk og man bare gerne vil videre?
Man beder naturligvis Winholistic om at hjælpe til med at gå fra at være fantastisk til Excellent.

Se kundeudtalelser

  • ambu
  • andersenmartini
  • autonorden
  • banner
  • barlind
  • berendsen
  • biblioteksmedier
  • bilhuset elmer
  • bjarnepape
  • bornogunge
  • boxer
  • bricube
  • cancer
  • care
  • cealo
  • detkongeligeteater
  • dong
  • ecco
  • eh
  • fiatfinans
  • herluflille
  • isobro-logo
  • iveco
  • jacobil
  • jyskebank
  • kv1
  • lego
  • loop-logo
  • loyaltygrouo
  • memobase
  • nykredit
  • orbicon
  • palmela
  • postdk
  • risika1
  • santander
  • sap
  • seek4cars
  • telemarket
  • topdanmark
  • unnamed (1)
  • unnamed
  • verisure
  • vesterralens
  • widex

Team & Partnere

  • Peter Winther

    Peter Winther

    CEO
    +45 53 38 34 00

  • Pernille Seiding

    Pernille Seiding

    Partner
    +45 20 32 23 90

  • Lennie Kristensen

    Lennie Kristensen

    Grafisk Design
    +45 24 24 42 97

  • Nadia Seiding

    Nadia Seiding

    Konsulent
    +45 27 85 59 98

  • Carl-Erik Klitmøller Simonsen

    Carl-Erik Klitmøller Simonsen

    Konsulent
    +45 23 11 47 71

  • Allan Nielsen

    Allan Nielsen

    webudviklingsansvarlig
    +45 71 99 04 09

  • Kenneth Kjær

    Kenneth Kjær

    Webudvikling
    +45 71 99 04 09

  • Lars Gardan

    Lars Gardan

    Tekst og dialog
    +45 40 51 81 82

    Kontakt os

    kort


    Borupvang 3, 2750 Ballerup

    +45 53 38 34 00

    Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.