Telefonkultur 1 - Varighed 1 dag
På dette inspirerende kursus vil deltagerne, gennem aktiv deltagelse, dialog, feedbackseancer m.m. blive udfordret og inspireret i relation til deres måde at kommunikere i telefonen på. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.
Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:
- Mulighed for, at træne i et trygt miljø, og få feedback på sin præstation.
- Få nyttige værktøjer, som gerne skulle sætte deltageren i stand til, at fremstå endnu mere professionelt i telefonen over for både kunder og kollegaer.
- Få kendskab til gennemprøvede teknikker og fif, som også de professionelle benytter sig af med stor succes.
- Skabe en feedbackkultur hvor alle hjælper hinanden til at blive en endnu bedre udgave af sig selv i telefonen.
Telefonkultur 2 - Varighed 1 DAG
På dette inspirerende opfølgningskursus vil deltagerne, gennem aktiv deltagelse, dialog, feedbackseancer m.m. blive udfordret og inspireret i relation til deres måde at kommunikere i telefon på. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren, samt decideret telefontræning, hvor deltagerne på skift skal agere kunde og medarbejder. Hvis virksomheden bånder samtaler, inddrages disse i undervisningen.
Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:
- Mulighed for, at træne i et trygt miljø, og få feedback på sin præstation.
- Få nyttige værktøjer, som gerne skulle sætte deltageren i stand til, at fremstå endnu mere professionelt i telefonen over for både kunder og kollegaer.
- Få kendskab til gennemprøvede teknikker og fif, som også de professionelle benytter sig af med stor succes.
- Skabe en feedbackkultur hvor alle hjælper hinanden til at blive en endnu bedre udgave af sig selv i telefonen.