• Kursus
    kurser

    Udvikling og Uddannelse

Telefonkultur 1 & 2

Telefonkultur 1 - Varighed 1 dag

På dette inspirerende kursus vil deltagerne, gennem aktiv deltagelse, dialog, feedbackseancer m.m. blive udfordret og inspireret i relation til deres måde at kommunikere i telefonen på. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • Mulighed for, at træne i et trygt miljø, og få feedback på sin præstation.
  • Få nyttige værktøjer, som gerne skulle sætte deltageren i stand til, at fremstå endnu mere professionelt i telefonen over for både kunder og kollegaer.
  • Få kendskab til gennemprøvede teknikker og fif, som også de professionelle benytter sig af med stor succes.
  • Skabe en feedbackkultur hvor alle hjælper hinanden til at blive en endnu bedre udgave af sig selv i telefonen.
Pris 5.400 kr. ex moms pr. deltager

Telefonkultur 2 - Varighed 1 DAG

På dette inspirerende opfølgningskursus vil deltagerne, gennem aktiv deltagelse, dialog, feedbackseancer m.m. blive udfordret og inspireret i relation til deres måde at kommunikere i telefon på. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren, samt decideret telefontræning, hvor deltagerne på skift skal agere kunde og medarbejder. Hvis virksomheden bånder samtaler, inddrages disse i undervisningen.

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • Mulighed for, at træne i et trygt miljø, og få feedback på sin præstation.
  • Få nyttige værktøjer, som gerne skulle sætte deltageren i stand til, at fremstå endnu mere professionelt i telefonen over for både kunder og kollegaer.
  • Få kendskab til gennemprøvede teknikker og fif, som også de professionelle benytter sig af med stor succes.
  • Skabe en feedbackkultur hvor alle hjælper hinanden til at blive en endnu bedre udgave af sig selv i telefonen.
Pris 5.400 kr. ex moms pr. deltager
Telemarketing 1



Nyheder

The Loyalty Virus

Loyalitetsekspert og CEO Peter Winther er forfatter til den anmelderroste bog ”The Loyalty Virus”, der handler om spredning af loyalitetsvirus.

Køb bogen her

Bøger horisontalt lav opløsning

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsvideo

Holistic Experience™ bygger på troen på, at et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omliggende samfund sikrer virksomheden vedvarende succes.

Hold mig opdateret

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes med nyheder, tilbud og inspiration fra Winholistic ApS via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms. Jeg kan selvfølgelig altid framelde mig igen. Læs mere

Når du giver os din mailadresse og telefonnummer siger du ja til, at Winholistic ApS fremover må kontakte dig via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms med nyheder, konkurrencer, dataindsamling, gode råd og tilbud om personlig udvikling, kurser og konsulentydelser.

Dine oplysninger bruges til at give dig anbefalinger og tilbud, der passer til dig.

Du vil kun blive kontaktet af Winholistic ApS, aldrig fra samarbejdspartnere, og vi videregiver ikke din e-mail-adresse til nogen. Undertiden vil vi sende dig relevante tilbud fra vores samarbejdspartnere (som løbende opdateres) se opdateret liste her.

Du accepterer at dine oplysninger behandles automatisk til brug for markedsføring, profilering og lignende.

Du kan ligeledes til enhver tid få rettet eller tilbagekaldt din profil eller lignende ved skriftlig henvendelse til info@winholistic.dk eller ved at sende et brev til Winholistic ApS, Borupvang 3, 2750 Ballerup, CVR nr. 32142532.

Tilmeld nyhedsbrev

Kontakt os

kort


Borupvang 3, 2750 Ballerup

+45 53 38 34 00

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

OBS! Denne side bruger cookies og lignende teknologier.
Hvis du ikke ændrer browserindstillingerne, accepterer du det. Læs mere

Jeg accepterer