• Kursus
    kurser

    Udvikling og Uddannelse

Customer Experience Diploma Class

Gennemfør denne uddannelse og få kompetencer og bevis for, at du har kendskab til metoder og værktøjer, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst og kan omsætte de lærte teorier til praktisk handling i din hverdag.

Virksomheder der giver excellente kundeoplevelser, får kunder der er op til 14 gange mere værd og de øger i gennemsnit deres indtægter med næsten 10% mere end deres konkurrenter.

På denne Customer Experience Diploma Class bliver deltagerne både inspireret og udfordret på deres egen opfattelse af, hvad loyalitet er, og hvordan den skabes. De får ligeledes indsigt i hvordan vækst skabes ved at gøre det rigtige rigtigt. Det er ikke længere nok blot at skaffe nye kunder. De skal udvikles og fastholdes, så de ikke alene er loyale kunder af holdning men også i handling.

Rejsen mod øget loyalitet og vækst er godt begyndt, når den rigtige strategi er lagt, med medarbejderne placeret i centrum af loyalitetsdannelsen, og der sker en løbende tilpasning af adfærden i forhold til, hvad kunderne fortæller om deres oplevelser.

Dette og meget mere vil blive berørt på denne vanvittigt inspirerende Customer Experience (CX) Diploma Class. Deltagerne bliver aktiveret og kommer i høj grad til selv at deltage i dialogen, så læringen sætter sig fast og kan benyttes direkte i egen virksomhed efterfølgende.

Der veksles mellem teoretiske oplæg, dialog i plenum og gruppearbejde i løbet af dagene. For at sikre størst mulig relevans tages der i høj grad udgangspunkt i deltagernes egne problemstillinger og udfordringer.

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • Får perspektiveret egne udfordringer i forhold til virksomhedens fremtidige CX- og loyalitetsarbejde
  • Får kendskab til nyeste forskning og observationer på CX- og loyalitetsområdet
  • Finder ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeloyalitet
  • Får indsigt i strategiske, taktiske og operationelle virkemidler såsom NPS2, Closed loop, adfærdskorrektion, kortlægning af kunderejser m.m.
  • Får inspiration fra andre virksomheder i samme situation
  • Bliver inspireret til at tænke udefra og ind og skabe forbedringer indefra og ud
  • Lærer at tænke Holistic ExperienceTM frem for kun fx salg, marketing, CRM, CEM o.l.
  • Får omsat teori til praktik gennem øvelser og interaktion i gruppen
  • Får nyt netværk med øvrige deltagere og mulighed for Best Practice Sharing
  • Mulighed for at arbejde med udvikling af egen loyalitetsstrategi på 2.dagen
  • Får dokumenteret processen, så der kan sikres efterfølgende implementering i egen organisation
  • Personligt diplom efter bestået eksamen på 2.dagen

Tilmeld dig her

Underviser

Underviseren er Peter Winther, der ubestridt er en af landets førende loyalitetseksperter og forfatter til den mest anmelderroste bog om spredning af loyalitetsvirus ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”. Peter Winther er til daglig CEO i den anerkendte konsulentvirksomhed Winholistic, der i mere end et årti, har arbejdet med loyalitetsudvikling og Holistic Experience i ind og udland, for store såvel som små nationale og internationale virksomheder.

Peter har siden sin karrieres begyndelse beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen både på strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau.

Målgruppe

Alle ledere og medarbejdere der gerne vil have optimeret deres kompetencer og kendskab til metoder og værktøjer, der skaber kundeoplevelser i verdensklasse, loyalitet og optimal fremtidig vækst og ønsker at kunne omsætte de lærte teorier og erhvervede værktøjer til praktisk handling i deres hverdag.

Sprog

Kurset foregår primært på dansk.

Tilbud

Tilmeld 2 personer og få en 3. person, fra samme virksomhed, med GRATIS! 

StedVarighed: 2 dageTidsrumPris
World Trade Center Ballerup 7. og 8. december 2022 8.30 - 17.30 DKK 10.800,-

Tilmeld dig her

 

diploma exp

Nyheder

The Loyalty Virus

Loyalitetsekspert og CEO Peter Winther er forfatter til den anmelderroste bog ”The Loyalty Virus”, der handler om spredning af loyalitetsvirus.

Køb bogen her

Bøger horisontalt lav opløsning

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsvideo

Holistic Experience™ bygger på troen på, at et holistisk fokus på medarbejdere, kunder og det omliggende samfund sikrer virksomheden vedvarende succes.

Hold mig opdateret

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes med nyheder, tilbud og inspiration fra Winholistic ApS via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms. Jeg kan selvfølgelig altid framelde mig igen. Læs mere

Når du giver os din mailadresse og telefonnummer siger du ja til, at Winholistic ApS fremover må kontakte dig via e-mail, brev, SoMe, telefon og sms med nyheder, konkurrencer, dataindsamling, gode råd og tilbud om personlig udvikling, kurser og konsulentydelser.

Dine oplysninger bruges til at give dig anbefalinger og tilbud, der passer til dig.

Du vil kun blive kontaktet af Winholistic ApS, aldrig fra samarbejdspartnere, og vi videregiver ikke din e-mail-adresse til nogen. Undertiden vil vi sende dig relevante tilbud fra vores samarbejdspartnere (som løbende opdateres) se opdateret liste her.

Du accepterer at dine oplysninger behandles automatisk til brug for markedsføring, profilering og lignende.

Du kan ligeledes til enhver tid få rettet eller tilbagekaldt din profil eller lignende ved skriftlig henvendelse til info@winholistic.dk eller ved at sende et brev til Winholistic ApS, Borupvang 3, 2750 Ballerup, CVR nr. 32142532.

Tilmeld nyhedsbrev

Kontakt os

kort


Borupvang 3, 2750 Ballerup

+45 53 38 34 00

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.