Holistic Experience ManagementTM
Certification - varighed 5 dage fordelt på 3 moduler
For alle der ønsker at opnå en konkurrencemæssig fordel, både personligt og professionelt, tilbyder WinAcademy at styrke din genvej til vækst. Kapitalisér på eksplosionen i efterspørgslen efter kvalificerede holistiske tænkere, ikke mindst i relation til Customer- og Employee Experience.
Certificeringen opnås gennem en skriftlig eksamen efter hvert modul, samt en afsluttende eksamen sidst i forløbet. Eksamen skal bestås, for at opnå den eftertragtede titel og dit personlige Holistic Experience Management certifikat.
- Skil dig ud, med en certificering, i forhold til andre dygtige professionelle
- Understøt din professionelle udvikling med den seneste Best Practice
- Tilegn dig ekspertiser, der kan styrke din organisations vej til succes
- Udvid dit netværk og bliv en del af en sammenslutning af dygtige mennesker, der har titel af Certified Holistic Experience ManagementTM Associate
- Tilpas din læring efter dine individuelle læringsbehov
Employee Experience – 2 dage
Arbejdsglæde skaber loyale medarbejdere, der i gennemsnit bidrager med 2,7 gange mere bundlinje til firmaet. Ligeledes er tilfredse medarbejdere 12% mere effektive.
Lær hvordan tilfredshed, arbejdsglæde og loyalitet kan skabe ekstraordinære resultater og medvirke til at skabe optimal fremtidig vækst
- Bliv inspireret og udfordret på egen opfattelse af, hvad medarbejderloyalitet er, hvordan den skabes og hvorfor det skaber vækst at gøre det rigtige rigtigt.
- Jeres rejse mod øget loyalitet og vækst er godt begyndt, når strategien er fokuseret omkring arbejdsglæde og medarbejderne i centrum af loyalitetsdannelsen
- Lær hvordan der skabes stolthed, øget tilhørsforhold og fornyet energi af at bruge sit talent, hvilket betyder høj ekspertise og lav ufrivillig turnover.
- Få indsigt i psykometrien og psykologien bag skabelsen af en High Performance feedback-kultur præget af trivsel og arbejdsglæde.
- Hør om den nyeste forskning og observationer på EX og Change Management-området.
- Finde ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeloyalitet.
- Lær at fokusere udefra og ind - og skabe forbedringer indefra og ud.
- Der veksles mellem teoretiske oplæg, dialog i plenum og gruppearbejde i løbet af dagene. For at sikre størst mulig relevans tages der i høj grad udgangspunkt i deltagernes egne problemstillinger og udfordringer.
Customer Experience – 2 dage
Virksomheder der giver excellente kundeoplevelser, får kunder der er op til 14 gange mere værd og de øger i gennemsnit deres indtægter med næsten 10% mere end deres konkurrenter.
Få kompetencer og kendskab til metoder og værktøjer, der skaber loyalitet og optimal fremtidig vækst og kan omsætte de lærte teorier til praktisk handling i din hverdag.
På denne Customer Experience Diploma Class bliver deltagerne både inspireret og udfordret på deres egen opfattelse af, hvad loyalitet er, og hvordan den skabes. De får ligeledes indsigt i hvordan vækst skabes ved at gøre det rigtige rigtigt. Det er ikke længere nok blot at skaffe nye kunder. De skal udvikles og fastholdes, så de ikke alene er loyale kunder af holdning men også i handling.
Rejsen mod øget loyalitet og vækst er godt begyndt, når den rigtige strategi er lagt, med medarbejderne placeret i centrum af loyalitetsdannelsen, og der sker en løbende tilpasning af adfærden i forhold til, hvad kunderne fortæller om deres oplevelser.
Dette og meget mere vil blive berørt på denne vanvittigt inspirerende Customer Experience (CX) Diploma Class. Deltagerne bliver aktiveret og kommer i høj grad til selv at deltage i dialogen, så læringen sætter sig fast og kan benyttes direkte i egen virksomhed efterfølgende.
Der veksles mellem teoretiske oplæg, dialog i plenum og gruppearbejde i løbet af dagene. For at sikre størst mulig relevans tages der i høj grad udgangspunkt i deltagernes egne problemstillinger og udfordringer.
- Få perspektiveret egne udfordringer i forhold til virksomhedens fremtidige CX- og loyalitetsarbejde
- Få kendskab til nyeste forskning og observationer på CX- og loyalitetsområdet
- Find ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeloyalitet
- Få indsigt i strategiske, taktiske og operationelle virkemidler såsom NPS2, Closed loop, adfærdskorrektion, kortlægning af kunderejser m.m.
- Få inspiration fra andre virksomheder i samme situation
- Bliv inspireret til at tænke udefra og ind og skabe forbedringer indefra og ud
- Lær at tænke Holistic ExperienceTM frem for kun fx salg, marketing, CRM, CEM o.l.
- Få omsat teori til praktik gennem øvelser og interaktion i gruppen
- Få nyt netværk med øvrige deltagere og mulighed for Best Practice Sharing
- Mulighed for at arbejde med udvikling af egen loyalitetsstrategi på 2.dagen
- Få dokumenteret processen, så der kan sikres efterfølgende implementering i egen organisation
Society Experience – 1 dag
Lær hvordan løfterne til markedet kommer til at leve op til omverdenens forventninger, på en måde der skaber optimal fremtidig vækst
- Bliv inspireret og udfordret på alt det, I ikke har direkte indflydelse på. Det er helt afgørende at have gode relationer til tidligere og kommende kunder/medarbejdere, aktionærer, konkurrenter, samarbejdspartnere, velgørende organisationer, pressen o.l., da de alle direkte påvirker image- og resultatskabelsen i virksomheden.
- Få indsigt i, hvordan man tiltrækker nye kunder.
- Bliv inspireret til, hvordan de rigtige medarbejderressourcer kan sikres.
- Få viden om, hvordan sociale medier kan benyttes til at understøtte det helt rigtige image.
- Får indsigt i, hvordan sponsorater, CSR-strategi og støtte til velgørende formål kan spille en vigtig rolle i opfattelsen af virksomheden, både internt og eksternt.
- Hør om nyeste forskning og observationer på innovations- og disruption-området.
- Find ind til sammenhængen og mekanismerne mellem medarbejder- og kundeoplevelser og deres afsmittende effekt på virksomhedens image.
- Få dokumenteret processen, så der kan sikres efterfølgende implementering.
- Der veksles mellem teoretiske oplæg, dialog i plenum og gruppearbejde i løbet af dagene. For at sikre størst mulig relevans tages der i høj grad udgangspunkt i deltagernes egne problemstillinger og udfordringer.