• Kursus
    kurser

    Kurser hos Winholistic

Kundefokus & NPS

varighed 1 dag

Med et øget fokus på kunderne er det vigtigt, at hele organisationen kender deres rolle i forhold til disse. Der fokuseres på kunderejsen og den enkelte deltagers rolle i denne. Hvad er det der skal til, for at kunderne bliver mere loyale, og hvad er det der bare IKKE må ske, i det daglige, fordi det skræmmer kunderne væk. Disse og mange andre spørgsmål forsøger vi sammen med deltagerne at få besvaret igennem denne workshop. Undervisningen veksler mellem teoretiske oplæg, gruppearbejde, dialog og interaktion mellem deltagerne og underviseren.

Deltagernes forventede udbytte er bl.a.:

  • De 5 vigtigste overordnede forventninger til medarbejderne.
  • Hvor i Customer Journey/kunderejsen befinder den enkelte medarbejder sig?
  • De 3-5 vigtigste kundeforventninger til den enkeltes del af kunderejsen.
  • Hvad er de 3 vigtigste ting den enkelte medarbejder skal gøre i sit job, for at skabe loyale kunder for virksomheden?
  • De 3 ”hændelser” der bare ikke må ske i forbindelse med medarbejderens job fordi det risikerer at nedbryde loyaliteten til virksomheden?
Loyalitet Boeger i en stak

Kunder

Kunde Cases

Winholistic hjælper stort pengeinstitut med at blive excellente
Hvad gør man når alt går fantastisk og man bare gerne vil videre?
Man beder naturligvis Winholistic om at hjælpe til med at gå fra at være fantastisk til Excellent.

Se kundeudtalelser

Videoer fra Winholistic

Klik her for at se vores video site.

videoer

Præsentationsfolder

Se hvad vi kan tilbyde.

folder

Nyhedsbrev!

Skriv dig op til nyhedsbrev og få inspiration og vejledning på mail!

Fill out my online form.

Kontakt os

kort


Borupvang 3, 2750 Ballerup

+45 53 38 34 00

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.